Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat sen jag har kommit hem från Turkiet, men det har bara inte blivit.

Men vi är iallafall hemma nu och vi kom hem i söndags. Vi har haft det jätte mysigt,soligt,varmt och trevligt på våran resa! Vi har varit på två båtturer och sen var vi också en dag på stranden, och så har vi legat vid poolen också såklart.
Ni får inga bilder från resan nu men det är för att vi inte har hunnit ladda över dem till datorn ännu. Men de kommer upp på bloggen så fort jag har tiden.

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och ska snart dammsuga och sen kommer Villes (min hund) bror hit!
Han heter Elvis och ska vara här hos oss i några dagar medans hans ägare är borta. Vid kl.18 så ska jag och Ville åka iväg och träna lite med en som heter Anne ovh hennes hund.
Jag hör av mig senare!

Turkiet!

Hej!
Vi sitter på våran favorit restaurang här i Alanya och har tagit oss lite dricka, jag beställde in en äppeljuice!

Vi ska snart gå ner till hamnen och boka en båtresa till imorgon med familjen Österman. Men de är inte med oss nu eftersom att de kom hit till Turkiet väldigt tidigt i morse och var extremt trötta.

Jag hör av mig senare någon dag, om jag får nät.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2244784/images/2012/pic_50293c28ddf2b375b0000013.jpg" class="image">

Luleå airport!

Hej!
Vi sitter på flygplatsen nu och planet går om nån timme.
Jag har tyvärr inte hunnit göra några tidsinställda inlägg idag för det har varit ganska mycket att göra. Men varje gång jag får nät så ska jag försöka blogga!

Vi har iallafall nyss köpt lite tidningar och dricka och godis, så vi har laddat inför flygningen!

Jag hör av mig sen någon gång, eventuellt så finns det wifi på planet!

Godmorgon!

Godmorgon på er!
Jag vaknade för en stund sedan men ligger fortfarande kvar och segar i sängen. Jag ska strax kliva upp och gå ut med min hund och äta frukost. Sen ska jag väl göra mig i ordning, och sen vid 12.00 ska vi fara iväg och lämna min hund hos en som ska ta hand om honom hela nästa vecka! För jag och min familj hoppar nämligen på en plan i eftermiddag som går till Turkiets sköna värme!
Det ska bli jätte skönt att åka iväg till sol,bad och värme!

Jag kommer att göra lite tidsinställda inlägg innan vi far, så att bloggen inte står helt tom. Men jag hör av mig innan vi åker!

Baka, baka liten kaka

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen under dessa dagar men blogg.se appen har tjorvat en hel del så jag har inte kunnat lägga upp bliderna från Luleåkalaset ännu. Jag ska se om det går med mobilen senare, men just nu så bloggar jag från min mormors dator så därför kommer inte bilderna upp nu.

Imorse klev jag upp vid 08.30 och gick ut med hunden, sedan åt jag frukost och så. Vi kvart i tio så åkte vi iväg och skjutsade Jacob och Emmy till busstationen och sen släppte Ubbe av mig hos mormor. Jag och mormor har bakat frö fulla muggar för på fredag fyller min andra storebror Tobias år. Jag har också ätit lunch hära och nu sitter jag vid datorn och min mormor läser. Ubbe kankse kommer och hämtar mig om någon timme eller så vi får se, men innnan vi kan ta hem bakverken måste de kallna och glasyren måste stelna.
Nu ska jag forsätta att kolla runt på datorn och så men jag har av mig senare!

Lueåkalaset

Hej! Jag vaknade vid 10.00 idag och gick ut med hunden. Sen har jag bara sett på tv fram tills nu typ. Jag ska snart börja göra mig iordning för eftermiddagen/kvällen då jag ska gå på Luleåkalaset med Sara och Alice, vi ska ära nån middag på Max och sen ska vi väl gå och åka karuseller och sånt, det kommer bli helroligt tror jag!

Friends

Hej!
Jag sitter nu med Sara,Bella och Marie hemma hos Marie. Vi gör inte så mycket sitter bara framför datorerna och tar det lungt. Jag kom hit för kanske 10 min en kvart sen. Innan jag kom hit så bakade jag lite mer cupcakes eller muffins, beror på vad man vill säga, dessa är lite anorlunda än de jag gjorde i förgår med Emmy, men jag hoppas att de ändå blev bra.
Jag vet inte vad vi ska hitta på senare med det blir säkert något roligt. Nåja, ni får ha en fortsatt bra dag så hör jag av mig senare!