Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat sen jag har kommit hem från Turkiet, men det har bara inte blivit.
 
Men vi är iallafall hemma nu och vi kom hem i söndags. Vi har haft det jätte mysigt,soligt,varmt och trevligt på våran resa! Vi har varit på två båtturer och sen var vi också en dag på stranden, och så har vi legat vid poolen också såklart.
Ni får inga bilder från resan nu men det är för att vi inte har hunnit ladda över dem till datorn ännu. Men de kommer upp på bloggen så fort jag har tiden.
 
Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och ska snart dammsuga och sen kommer Villes (min hund) bror hit!
Han heter Elvis och ska vara här hos oss i några dagar medans hans ägare är borta. Vid kl.18 så ska jag och Ville åka iväg och träna lite med en som heter Anne ovh hennes hund.
Jag hör av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0