Baka, baka liten kaka

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen under dessa dagar men blogg.se appen har tjorvat en hel del så jag har inte kunnat lägga upp bliderna från Luleåkalaset ännu. Jag ska se om det går med mobilen senare, men just nu så bloggar jag från min mormors dator så därför kommer inte bilderna upp nu.
 
Imorse klev jag upp vid 08.30 och gick ut med hunden, sedan åt jag frukost och så. Vi kvart i tio så åkte vi iväg och skjutsade Jacob och Emmy till busstationen och sen släppte Ubbe av mig hos mormor. Jag och mormor har bakat frö fulla muggar för på fredag fyller min andra storebror Tobias år. Jag har också ätit lunch hära och nu sitter jag vid datorn och min mormor läser. Ubbe kankse kommer och hämtar mig om någon timme eller så vi får se, men innnan vi kan ta hem bakverken måste de kallna och glasyren måste stelna.
Nu ska jag forsätta att kolla runt på datorn och så men jag har av mig senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0