Springtur.

Instagram-bild
 
 
7 km stod på schemat idag och även om det var gode segt så tog jag mig ut i allafall, och det blev hela 7,62 km faktiskt!
Det kändes ganska bra  ändå, men benen blev lite tunga efter ca 3 km men efter en stund så kändes det bättre.
 
Nu är ju inte jag personen som springer speciellt mycket eller tycker att det är fantastiskt roligt varje gång. Men nu under sommaren då jag inte dansar lika mycket så vill jag ju självklart ändå hålla igång konditionen. Sedan har jag också som mål att klara springa milen i skolan på 60 minuter, så just nu föjer jag ett träningsprogram just för detta mål!
Det känns väldigt bra att ha någonting att gå efter och även om det känns segt innan man tar sig ut, så ångrar man ju sig nästan aldrig efter en löptur! Inte jag i allafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0