Det kommer aldrig vara över.

Ja, vad ska man säga bloggen har stått tom ett tag. Men jag har hunnit med massor med ,jag har haft dansföreställningar,gått ut 8:an,varit på dansläger vilket var den bästa veckan på länge, jag har varit med fina vänner och varit på båtresa. Sommarlov är hur skönt som helst men jag kan ändå inte låta bli att känna att jag inte har tagit vara på den på det sätt jag hade tänkt mig. Men nu blir det ändring känner jag, jag ska ta vara på alla dagar!

Jag tänkte ju som börja uppdatera litegrann här på bloggen, jag har ju haft lite bloggtorka skulle man kunna säga men jag ska försöka att komma igång igen. Så jag hoppas att jag har kvar några trogna läsare?

Jag tänkte bjuda på ett collage som innehåller två bilder från dansföreställningar och två ego bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0