30/7

Idag har jag hunnit med en springrunda på morgonen och sedan jobb i några timmar. Ja, det är i stort sätt allt jag gjort idag om man inte räknar de gångerna då jag har kollat instagram i hopp om att någon har uppdaterat. Det är alltid så att ingen har uppdataterat när man verkligen inte har något annat att göra än att kolla instagram!
Jag har också surfat runt lite på olika bloggar och danshemsidor nu på kvällen.
Vädret är inte glatt idag, mulet har det varit och nu regnar det. I allafall untan för mitt fönster. Så jag kommer spendera min kväll framför Grey's Anatomy, snart har jag sett klart alla nio säsonger och jag vill inte att det ska ta slut! Är det någon som vet om det kommer en tionde säsong? Och när kommer den ut i sådana fall? Släng gärna iväg en kommentar om ni vet något! 
 
Men ni får ha en awesome kväll så uppdaterar jag när jag uppdaterar, Kram!
 
 
           
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0