Smått & gott

Jag tänkte bara höra av mig lite till er efter 3 dagar utan uppdatering.
Dagen idag har bestått av skola, otroligt segt måste jag säga då jag är rätt trött. Väl hemma så gjorde jag klart en engelska uppgift och började på spanska läxen. Middagen är uppäten och dans väntas alldeles strax. Jazz ikväll.
Imorgon är det premiär för musikalen på skolan, och jag ser faktiskt framemot det samtidigt som jag tänker att jag förmodligen kommer att göra bort mig. Men det löser sig säkert. När jag kommer hem från dansen väntas bak eftersom att alla i musikalgruppen ska baka till imorgon då det blir försäljing av fika  när vi visar upp för föräldrarna.
Men jag måste sluta nu, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0