Jag gör ett nytt försök

Jag antar att jag prövar detta med att blogga igen. Jag får hoppas att det går bättre denna gång än vad det gjort alla andra gånger!
 
Min jul har varit toppen och nyår var också helt okej! Jag blev nöjd med mina julklappar som bestod av:
♦ pengar
♦ en tvättkorg
♦ vantar
♦ naturprodukter
♦ en pedal till keyboarden
♦ en tröja
♦ en tubhalsduk
♦ ett läppstift
♦ trisslotter
♦ en fjällräven kånken
 
 
 
Dagen idag har bestått av pluggande och tv tittande, en ganska slapp dag om ni frågar mig.
Skolan börjar ju i morgon och som jag tror att de flesta andra känner så är jag inte happy inför detta. Men om cirka 46 dagar så drar jag och min familj till Florida! Detta kommer nog vara min drivkraft de kommande veckorna.
Jag ränkte börja avrunda inlägget nu, hunden rastar inte sig själv.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta med mig i resväskan ;D <3

Svar: I will honey!
llinasliv.blogg.se

2013-01-07 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0