Friday

Fredag idag vilket är väldigt skönt tycker jag!
SO provet är avklarat och det känndes bra efter att jag hade skrivit det, så jag hoppas att det gick bra.
Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag hade väldigt mycket plugg inför provet. Jag hade också dans på kvällen. På tal om dansen så började jag i en ny modern grupp igår. Jag var skit nervös för jag tycker att dem är så duktiga så det kändes inte som att jag skulle passa in alls. Det var till och med så att jag tänkte  på vad jag skulle ha på mig, lite fånigt jag vet men jag var verkligen jätte nervös över vad de skulle tycka om mig och så. Men det var verkligen jätte roligt och alla var jätte snälla så det kändes otroligt bra efteråt! Jag var inte helt efter heller, förutom på en golvuppvärmning där jag förmodligen såg ut som en klumpig säl. Men det känns bra och jag ser verkligen framemot nästa gång!
 
Men iallafall så kommer min kväll förmodligen spenderas hemma framför vampire diaries, om jag inte kommer på något annat. Hoppas att ni får en bra fredagkväll !

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad går du för danser?? Alltså vilka grupper o allt? Kram på dig

2013-01-11 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0