Dansa tills du stupar

Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat någonting idag, och jag kan säga redan nu att det förmodligen bara kommer bli 1-2 inlägg per dag. Detta är ju såklart för att det inte finns tid för några mer inlägg, då skolan och dansen tar upp i stort sett all min tid. Men jag själv känner inte att jag måste uppdatera mer en så, utan det känns bra såhär.
 
 
Dagen idag har bestått av skola och plugg. Kvällen bjöd också på årets första jazzlektion, och det kändes hur bra som helst! Jag ser verkligen framemot årets danslektioner!
Imorgon väntas ännu mer skola och plugg, men vi ska även träna på musikalen som ska visas nästa vecka på skolan. Det ska bli roligt, men jag är ändå inte så super taggad måste jag erskänna. Men jag blir säkert det.
 
Godnatt
 
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0