Blogglösa dagar

Hejsan!
Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort under dagarna jag inte bloggat något.
Musikalen visade vi ju upp förra veckan, vi hade tre föreställningar 2 på dagen för elever och 1 på kvällen för familj och vänner. Det var väldigt roligt att få visa upp det vi har arbetat med. Och även om jag inte riktigt kände mig taggad eller förbered alls några dagar innan, så kändes det bra väl på föreställnings dagen. Lite tråkigt att det är över nu bara. Alla andra dagar då jag inte har bloggat så har jag ju gått i skolan och dansat. Det finns egentligen inte så mycket mer att berätta om dessa dagar då det inte har hänt något mer än skola och dans. Jag har fått mina jazzskor som jag längtat efter, men dem är lite för stora vid vristerna, på längden sitter dem fint men inte runt vristerna. Min kompis har en halv storlek mindre på sina och jag har prövat dom, dom sitter perfekt runt vristerna men ganska tajt vid tårna. Inte så att det gör ont men ändå ganska tajt. Jag har därför ett dilemma om hur jag ska göra, eftersom att det är dyra skor och jag måste ju kunna använda dom. Men jag får fundera en stund till om hur jag ska göra med det.
Jag funderar lite på om jag ska ta och måla mina naglar, jag tänkte prova mig på lite mönster så om det blir bra så får ni en bild på resultatet.
Det var väl allt, jag återkommer när jag kan!
Diggar denna bild! weheartit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0