Sol & bad

Sol och bad på Arcus idag.
Skulle egentligen ha sprungit i morse men det var ändå lite varmt i morse och det är rätt jobbigt att springa när det är jätte varmt, så det fick bli ikväll istället. Jag ångrar det valet lite nu faktiskt då jag vet hur segt det kommer att kännas.. Men det är bara att ge sig ut.

Igår då, middag hos ett par vänner till mina föräldrar. Kycklingspett, och sedan chokladpudding till efterrätt, super gott!

Sedan delade vi lite tankar om livet och vad som sker efter livet, vilket var intressant, men man kanske inte ska tänka för mycket, lagomt är bra.


Ja ni, jag hade inte så mycket mer att dela med mig av för tillfället men som vanligt så återkommer jag.
Ni får ha det super bra, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0