Everyone's Waiting.

 Första skolveckan börjar närma sig sitt slut och det känns faktiskt riktigt bra. Jag är väldigt nöjd över schemat och så, men det finns en del små grejer som man måste vänja sig vid. Men annars så tror jag att det kommer bli ett bra sista år på grundskolan!
 
Annat än skolan så har jag även hunnit med att ta en springtur med Sara och hennes pappa i regn och åska, sedan har jag även tränat på gym för första gången! Jag tyckte att det var rätt svårt med maskinerna och jag kände mig rätt värdelös, men Sara och Fanny som båda kan det där med gym hjälpte mig! Sedan vet jag dock inte om det är något för mig just nu då jag ska dansa väldigt mycket nu till hösten plus att det kostar rätt mycket med ett gymkort. Men det var roligt att pröva på nu när man får prova träna gratis på Inpuls under några dagar, jag tror att det var mellan den 19-31 augusti.
 
Ja, som sagt fredag redan imorgon, veckan har ju gott super fort! Jag ska spendera min helg i Piteå med dansbrudarna för massor med träning inför föreställningarna som äger rum fredag den 30 augusti och lördag den 31 augusti! Men mer om det i ett annat inlägg. Det börjar verkligen närma sig och jag blir mer och mer nervös faktiskt, kommer jag sätta alla dessa koreografier? Jag hoppas det!
 
Den här bilden har jag redan lagt upp en gång, men citatet är så himla bra så ni får se den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0