Florida

Ja, inte bloggat på ett tag, kanske ni har märkt, om någon ens kikar in här längre?
Men under tiden jag inte bloggat så har jag hunnit med massor av saker. Jag och min familj har ju nämligen varit på semester till Florida. Mycket härlig och rolig resa med fint väder nästan varje dag. Vi har varit i Orlando, Fort Mayers, Fort lauderdale (ingen aning hur stavningen är), Key west och Miami. Sett mycket och även hälsat på en mycket trevlig amerikansk familj. Vi åkte ju med våra grannar till Florida och de känner den här familjen.
Det är lite svårt att förklara allt men eftersom att det sägs att en bild säger mer än tusen ord så får ni se lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0