Peeling

Jag kom ut från duschen för ett tag sedan, jag har scrubbat benen med en mango och papaya peeling och tvättat ansiktet noga med en ansikts tvål:)

Sen har jag även smörjt in benen med olivolja:) Det är faktiskt jätte härligt för benen tycker jag, de blir väldigt lena och oljan sugs upp i huden mycket bättre än de flesta vanliga lotions då lotion bildar en hinna runt huden och nästa gång du duschar så rinner den bara av. De flesta lotionerna innehåller ofta mycket kemikalier och ämnen som inte är bra för huden.
Det är väldigt enkelt det här med olivoljan för man häller bara upp lite olivolja i en bra burk ,fast inte för mycket olja. Sedan kan man om man vill att det ska lukta lite gott från oljan hälla i nån droppe eterisk olja:)
Jag och mamma använder citrus och den luktar väldigt gott tycker jag:)

Nu fick ni lite tips och så:)

Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!
Kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0