!

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge, men det har inte riktigt kännts helt som min grej liksom?
Eller jag vet inte riktigt men jag ska försöka att börja blogga lite smått nu i allafall:)

Igår kväll så sov jag och Bella över hos Sara:) Vi hade det roligt vi såg Big Brother och Lite av em film och sen vid ca 23.30 så gick vi ut och hoppade studsmatta, efter en stund så började vi stoppa upp nätet som ska vara runt studsmattan:) Vi blev klara ungefär 01.00 och då gick vi in och bäddade och så, sedan gick vi och la oss och prata och vi somnade kanske 02.30. Vi vaknade 10.30 och gick upp och åt frukost:)
Idag har vi mest hoppat studsmatta och målat naglarna:) Det har varit en mycket rolig går kväll och dag:)

Nu sitter jag och äter godis och är inne på datorn:)

JAg hör av mig mera imorgon!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0