Svar!

Anonym:
Nämn några som är bra på att dansa?-Jag tycker att min bror Jacob är duktig på att dansa och en tjej som heter Klara Nordström:) Men det finns ju mer men det är svårt att välja ut för det finns så många gryma dansare!:)
Nämn några som är bra på fotboll?-Jag tycker att Fanny Spolander och hennes bror Simon är duktiga på fotboll!:)
Vilken är din favorit affär? -Jag måste säga två stycken, Carlings och Monki!:)
Favorit glass? - Gräddglass vanilj och gräddglass jordgubs trippel måste jag nog säga!:)
Kram :D-Kram själv!:)

Klara:
Vad är det för ras din hund är?-Lilla Ville är en blandras mellan kinesisk crested powder puff och lite yorksher terrier!:)
Den är jätte söt!-Vad roligt att du gillar min blogg och min lilla Ville, tack!:)
Grym blogg<3

Anonym:
Vad tycker du om:
1.lisa strömbeck?-Lisa är väldigt snäll och rolig, men vi umgås inte längre:)
2.jennifer Wikström?-Jag känner inte jennifer så bra och umgås inte med henne jag har bara träffat henne nån gång och så:) Men jag vet vem detär och så.
3.madde Lundström?-Madde har jag känt sen jag var liten men vi umgås inte så mycket längre bara ibland, men hon är snäll mot mig och så.

Frida:
1.favoritfärg?- Jag gillar många färger men jag nämner några stycken: orange,lila,mintgrön,svart och vitt:)
2.tycker du att Zbbe e snygg?- Ja han ser väl bra ut:) Vist menar du zebbe berg?:)
3.favoritlåt?-Jag har ingen direkt favorit låt men jag gillar overboard,down to earth, pray,angel,when i look at you och ja många mer:)
4.favoritprogram?-JUst nu är typ mitt favvo program Pretty little liars:) Fast jag har inte sett på ett tag men ska börja nu igen när skolan börjar:)
5.kollar du på Big Brother?-Jag har kollat big brother nu under lovet men jag kan inte göra det nu när skolan börjar men då ska jag typ se på datorn, så ja det gör jag:)

Sandra:
1.Vad tycker du om one direction?-Jag gillar one direction, de har bra låtar och är väldigt duktiga:)
2.Lägga upp mer outfit-bilder?-Jo nog skulle jag kunna lägga upp mer klädval och så:)
3.Vem hopaps du vinner melodifestivalen?Jag tycker att två stycken är väldigt värda att vinna, fast alla är ju värda det men dessa två tycker jag mest: Loreen (stav) och Ulrik Munther:)
4.Kan du göra en videoblogg någon gång?-Jag vet faktiskt inte för min mamma vill inte att jag börjar lägga ut videosar på typ nätet och så:)
5.Vad tycker du om bieber?-Jag gillar bieber väldigt mycket nu, han har väldigt fina låtar, han är väldigt duktig på allt typ:) Han är grymt söt och snygg och gullig och allt typ!:) Han är så fin!<3
6.Vilka bloggar läse du dagligen?-Jag läser kissies.se www.sandrabaudin.devote.se www.juliahofsweden.blogg.se och www.typmadde.devote.se och ja typ dessa bloggar:)
7.Vad tycker du om min blogg?:D-Jag gillar din blogg väldigt mycket!:)

Fannyspolander:
1.gillar du någon kille just nu?-Ja typ lite:)
2.vilken är din favorit sport?-Min favorit sport är dans!:)
3.Favorit kläder?-Jag vet inte riktigt typ ett par jeans och en cool tröja eller så:)
4.kan du göra videobloggar?-Mamma vill typ inte att jag lägger ut videos på mig ute på internet och så. så jag vet inte om det går :)
5.kan du lägga upp mer dagensoutfit?-Ja det kan jag göra!:)

kram :)-Kram själv!:)

Hoppas att ni är nöjda med svaren !:)
Kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0