Förmiddagen

Hej på er!

Jag vet att uppisen inte har varit så bra idag men jag tänkte berätta om förmiddagen:)

Imorse så såsade jag på länge i pyjamas, men sedan så drog jag på mig träningskläder och fort på en kort jogging runda:) När jag kom in från den så tränade jag lite styrka och så stretchade jag och sedan så blev det duschen:)

Vi for sedan iväg till Storheden och gick på Djurmagasinet:) Där köpte jag lite grejs till lilla vovven och mamma och Pappa köpte en ny bedd till labradorerna:)
Jag ska visa vad jag köpte till Ville senare:)

Nu sitter vi hos kusinerna och de dricker kaffe och jag dricker läsk:D

Senare ikväll så ska jag , mamma och pappa iväg och äta på Waldorf:) Mysig❤

Ni ska få klädvalet lite senare:)

Ha det fint:)
Kram❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0