För det som är riktigt och sant

Tjena!
Jag sitter och ser på lite halv åtta hos mig nu:) Gårdagens dåliga uppis berodde på att vi var i kåbdalis nästan hela dagen med skolan:) vi åkte från skolan till kåbdalis vid klockan åtta och var framme där vid klockan tio ca:)
Vi åkte slalom och hade jätte roligt! Vi åkte tillbaks klockan tre och var hemma ca klockan fem:)

När jag kom hem från kåbdalis igår så satte jag igång att plugga till so-provet som vi hade idag. Sedan igår så hade jag dans träning kl halv nio till halv tio:)

Dagen idag gick bra so-provet gick rätt bra men de två sista uppgifterna hade jag inte uppfattat att vi skulle träna på plus att vi inte fick mer tid. Men men alla andra frågor gick mycket bra:)

Hoppas att ni har haft en bra dag och får en bra kväll så hörs vi senare eller imorgon:)

Kram!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0