Flickan och Kråkan

Hej på er!
Jag har varit ut med hunden för ett tag sedan och jag fotade några iphone bilder då fast inte så många:)

Ikväll så ska jag bara chilla på, jag skulle haft modern dans som jag var så himla taggad till men då är ju min lärare sjuk.. Jag såg verkligen framemot dansen ikväll, men blir man sjuk så blir man helt enkelt.
Och hoppas att hon mår bättre snart.

Jag så det blir att sitta hemma tror jag, plugga lite till NO provet och se på Pretty little liars:)
Kärlek till den serien måste jag säga, så sjukt bra!♥

Har mina läsare sett på Pretty little liars?
Isåfall, vad tycker ni om serien?

Hoppas att ni får en fin kväll så hör jag av mig senare:)
Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0