Du får passa dig som satan.

Vi var på gråsjalören idag,hela klassen plus åttorna och våra idrottslärare:)
Det var jätte roligt och mysigt, vi grillade korv och pratade på och skrattade :D

Jag kom hem ca tio i två och så har jag läst lite musik teori och druckit varm choklad:D

Jag skulle egentligen farit på dansträning senare men våran tränare är sjuk.. Bajs!
Jag hade lust att träna stenhårt idag och så blir det inget.

Nåja jag ska väl plugga lite och se på pretty little liars+ duscha för mitt hår stinker grillrök.

Men hoppas att ni får en fortsatt fin dag!

Kram❤

Här får ni en söt bild på mina underbara vänner och våran enorma korv som vi grillade❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0