Pretty Little Liars

Jag kanske inte har berättat att jag är ett stort fan av tv serien Pretty little liars.
Ni som inte har sett serien tycker jag ska ge det en chans för det är en spännande drama serie som handlar om 4 tjejer vars vän försvinner spårlöst och sedan 1 år senare hittas mördad och de 4 tjejerna får mystiska medelanden efter átt deras vänn hittats. Det är ju bara lite av hela serien men jag vill inte skriva för mycket om någon är sugen på att kika :)
Men jag tycker iallafall att serien är väldigt spännande och helt grym!
Huvudrollerna i denna serie är
 
Troian Bellisario
 
Lucy Hale
 
Ashley Benson
 
Shay Mitchell
 
 
Här kommer också några bilder på alla tjejerna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0