Du betyder❤

Hejsan:) dagen har spenderats framför datorn och sedan med Sara :)❤
Vi var på Ica och handlade och sedan har vi tagit foton och hon har skrivit på sin novell och jag har läst:)
Chillit värre;) hahaha:D
Men nu ska jag snart gå tillbaka till Sara för jag ska nämligen sova över hos henne idag:D det ska bli jätte roligt, vi ska se film,äta massa gotta och prata lite skit såklart;) haha nej men bara snacka om allt mellan himmel och jord skulle jag tro:)
Jag kommer blogga därifrån om jag kan koppla upp mig på deras internet:)
Men jag har ju lovat en bildbomb så jag hoppas det går :)
Vi hörs kram:)

Svar till Sandra om Nyårs look :
Byxorna är köpta på HM:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0