Söt morgon

God morgon på er!:)
Idag så vaknade jag upp till ännu en solig morgon:)
Jag sitter och äter lite frukost nu och senare vid 11 så ska jag och pappa fara och slänga skräp på kronan:)
Jag skrev ju igår att jag kanske skulle kolla med Sara vad hon skulle göra idag och om jag kunde vara med henne:) men jag vet inte om jag hinner det för jag måste ju dammtorka mitt rum och vårat allrum och sedan måste jag även göra en läxa som är till efter sportlovet. Eftersom att jag ska ner till Stockholm så hinner jag inte göra den under lovet :) För jag vill ju inte sitta där nere i Stockholm och göra en tråkig läxa:)
Men nu ska jag äta klart min frukost och sedan börja fixa mig:) ha en bra dag!:)
Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0