Kassler paj!

Tjenare!
Jag kom in efter att ha varit ute med hunden förett tag sedan:)
Strax blir det middag som består av kassler paj och vitköks dressing!:)
Mums!
Efter middagen så blir det att fara och handla med mamma, vi måste handla lite grejs till imorgon för då kommer underbara Frida till mig!:) Vi ska baka cupcakes med vitchoklad i och typ en choklad glasyr!:)
Imorgon vet jag inte hur uppdateringen kommer bli, ni kommer nog få 1-2 inlägg på förmiddagen men sedan vill jag ju umgås med Frida!:) Ett på kvällskvisten blir det nog också men det blir nog allt tror jag!:)
Frågestunden kommer nog upp imorgon skulle jag tro men ni får hålla utkik:) (Stavas det sådär?)
Juste efter att vi har varit och handlat så ska jag dammtorka. Hihi jag har inte idas göra det ännu! Ops, jag är lite lat?
Men nu blir det snart middag , hoppas att ni får en chill kväll så hörs vi mer senare kram!:)

Lite fina bilder från google!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0