Hola!

Kom hem från skolan vid halv fem :) gick ut med hunden nästan direkt och nu har jag precis ätit middag:)
Skoldagen var faktiskt Nice även fast vi började halv nio och sluta fem i halv fyra. Vi hade spanska prov idag och jag kunde svara på allt så jag hoppas det gick bra!:) När jag höll på med provet så kände jag mig lite osäker men det känns jätte bra nu!:) men innan provet så kände jag mig säker men lite nervös:) jag kanske kände mig lite osäker under provet för att jag var nervös?:) Brukar ni få black out under prov? Det är jobbigt att få det för man vet att man kunde svaret tidigare och sen bara blir man helt lost.
Men nu ska jag göra några no frågor som tydligen var till imorgon:) sedan ska jag typ spela lite keyboard , och kanske göra lite so vi får se:)
Hoppas att ni får en fin kväll kram!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0