Dagen i bokstäver

Idag så for jag in till stan , till Sara :)
Vi gick en sväng på stan och tog också en fika på Mat och Prat:) vi hade det riktigt kul på stan måste jag säga, tack Sara för den fina dagen:)
Mamma hämtade sedan upp mig strax före fyra och vi for vidare för att hämta upp bror min från hans träning:) När vi kom hem så åt jag lite fil och for sedan vidare till min street träning:) Den var mycket rolig och svettig:)
När jag kom hem så gick jag en liten sväng med hunden och sedan blev det en sen middag vid ca halv åtta:)
Under kvällen så har jag sett Så Ska Det Låta och friserat mammas hår :) Hon blev jätte söt i lockarna jag gjorde på henne:)
Jag har också hunnit att titta på ett spännande avsnitt av Pretty little liars:)
Men nu är det dags att sova och så får vi höras mer imorgon, sov gott!:)
Här kommer en liten fika bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0