Trädet med pärlorna

Hejsan!
Förlåt för den urkassa uppdateringen de senaste dagarna!
Men jag hinner aldrig blogga på skolmornarna hemifrån datorn så då brukar jag alltid blogga från telefonen på skolan men i Fredags så glömde jag telefonen hemma.. Förlåt för det!
Sedan så har jag väl inte riktigt haft ork eller inspiration att blogga dessa dagar.

Men i Fredags så gick skoldagen bra, och NO provet kändes super så jag hoppas att resultatet blir lika super som det kändes att skriva provet:)
Efter skolan så tog jag och Sara bussen hem och när jag kom hem så städade jag lite och sedan så fick jag och Sara skjuts upp till Ica där vi handlade godis och varsin munk!:)
När vi kom hem från ica så gick jag hem till mig och tog ut hunden på en liten sväng och efter det så blev det varma mackor till middag:)
Jag gick sen vid sju tiden till Sara och där spenderade jag hela kvällen och natten:)
Vi såg på The Shining och på Scream 4.

På lördagen så vaknade vi vid tio och då så åt vi frukost och sedan så var jag tvungen att gå hem för jag hade balett träning kvart i tolv:)
Träningen gick bra och när jag kom hem så tog jag det lite lugnt och åt nudlar och så:)
Sedan så hoppade jag i duschen och gjorde mig iordning till 50 år fest hos min farbror:)
Kalaset var roligt och vi åkte hem vid 00.00:)

Idag så har jag street träning vid kl. 17 men innan det så ska jag iväg till min farmor och låtsas farfar för han fyller år idag:)

Hoppas att ni får en bra dag så hör jag av mig senare:)
Kram på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0