Sångfjärill

Tjena!
Jag och ubbe kom hem från farmor och min låtsas farfar för ca 40 minuter sedan.
Jag har hunnit vara ute med Ville en sväng och bytit om:)
Nu ska jag bara kolla några bloggar tills vi ska åka på träningen som börjar kl 17 till 18:)
När jag kommer hem så blir det väl en snabbdusch och sedan tacos till middag och efter det så ser jag framemot att slå på ett avsnitt av Pretty Little Liars♥
Det är bara några avsnitt kvar och sedan är andra säsongen slut och då måste jag vänta länge innan tredje kommer.. Men men är skit glad att det ska komma en till säsong iallafall!:D

Nu ska jag fortsätta med mitt blogg tittande innan träningen:)
Ha en underbar kväll, kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0