Påsklilja

Hejsan!
Det börjar närma sig påsk nu, där av rubriken!:)

Jag har inte bloggat något idag och jag är ledsen för det, men jag ska återberätta dagen nu:)

Skoldagen började kl 08.30 med musik, där spelade vi och sjöng Hey soul sister:)

Efter rasten så hade vi matte och så hade var och en elev i klassen ett praktsikt prov och där skulle vi bygga en elektromagnet:)

Ja, dagen rullade på med lunch, språk och svenska/idrott.
Vi körde lite styrke tävlingar i lilla gympahallen och så:)

Jag,Sara och My tog bussen hem vid kvart över tre och när jag kom hem så tränade jag lite på svenska glosor och så. Sedan blev det mat och ut med hunden en snabbis:) Efter det så for jag iväg och hade modern dans:)
Det gick bra och var jätte roligt!:)

Jag kom hem för cirka 50 minuter sedan och jag har duschat och så. Och nu ska jag göra mig lite kvällsfika och bara chilla på:)

Jag hoppas att ni alla haft en underbar dag och får en underbar kväll!

Jag hör av mig senare eller imorgon:) Kram!♥

image description

image description
Jag älskar dig Sara och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!♥



Kommentarer
Postat av: sara

såklart tar du den fulaste bilden !

2012-04-23 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0