Tjenixen!:)

Hejsan där!:) Nu har jag precis avslutat the sims som jag typ har spelat i en timme nu:) Kanske en och en halv;)
Idag så har jag gjort egen glass:) Jag använde ungefär 125 gram blåbär och lite hallon sedan använde jag också 1,5 dl banan yougurt och sedan 0,5 dl socker:) Men receptet var till jordgubbs glass men jag tog bären vi hade hemma och så hade vi ingen vaniljyougurt som det egentligen skulle vara så jag tog banan yougurt:)
Imorgon blir det troligtvis att vara med underbaraste Fanny!:)♥ det ska bli kulit:)
Jag har typ inte varit med henne på länge för vi går på olika skolor nu så då blir det inte att vi är med varandra lika mycket:( Men det får bli skärpning med det för hon är en av mina bästa vänner och jag vill inte att vi ska glida isär!
Försten Fanny om du läser detta: DU ÄR BÄST!♥
Men nu ska jag väl ta och surfa runt lite på internet:)
Försten så skulle jag vara med och tävla om veckans blogg på www.annamoahelenanilsson.blogspot.com
Men jag vet inte om jag kom med för jag förstod inte hennes komentarsfält:(
Men vi får se:)
Hare gott dårå:)
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0