Hej där!

Tjenare, jag sitter hos mormor nu och vi har fikat och sett på tv och så:)
Mamma ska komma och hämta mig när hon har slutat,och då far vi väl hem och sådär:)
Imorgon så sover min mormor hos mig för min pappa jobbar och min mamma ska åka bort:)
Så det blir kul att mormor kommer och sover:)
Jag ska även spendera dagen med mormor imorgon för min pappa jobbar natt så han måste sova och jag och mormor ska skjutsa mamma till flyget:)
Men sen ska jag också vara med mormor på fredag:)
Vi kommer säkert hitta på något kulit:)
En mindre bra nyhet är att jag är förkyld och har lite ont i halsen:(
That's not good..
Men nu ska väl jag ta och kolla vidare på datorn och så men ni får ha det gööt:)
Kram!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0