:)

Hej!:)
Jag är hos mormor nu och för ca en 30 minuters sedan så kom vi in efter att ha varit och handlat:)
Jag har med mig hunden idag:)
Och medans mormor var och handlade så gick jag och han en sväng i stan:)
Han var jätte duktig, fats han skällde lite men efter att ha fått hälsa på en annan hund så blev han genast lungnare:) Stolt matte hära!:)
Men u så sover han gott efter allt ståhej:) Jag tänker nu bara fortsätta att sitta vid datorn här hos mormor och sedan blir det lite lunch:)
Kram!♥


Jag äklskar dig♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh,så söt han är!



Din blogg är jätte bra, men en sak jag skulle vilja se lite mer av skulle vara fler bilder:)



Kram!

2011-11-05 @ 14:15:09
URL: http://sandraslliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0