Ny design+svar på fråga:)

♥Hejsan!:D
Vad tycker ni om min nya design?:D
Svara ärligt!:D

Jag tänkte också svara på en fråga:D

Sandra:När du lägger upp dina inlägg så kommer ju lixom kategorin 'min vardag' på alla inlägg, måste du då väja att det ska bli så, om du inte gör det kommer det på 'anmält' då? om det blir 'min vardag' automatisk kan du gärna säga hur man fixar det.

Svar:Jag behöver inte välja att lägga in på min vardag utan det är inställt på det hela tiden jag vet inte varför men så är det:) Men däremot så måste jag välja om jag ska stoppa inlägget på dagens klädval:)
Jag tycker att du ska pröva att välja min vardag bland dina kategorier om du har det och sen låta det vara så om du vill för då tror jag att det blir att det läggs in på min vardag automatiskt:)
Så blir det för mig iallafall,men om du sen väljer tex dagens klädval eller outfit och inte ändrar på det så kommer nog alla inlägg att komma på tex då dagens klädval:)
Jag tror att detta ska funka men jag är inte 100% säker:)
Jag hoppas att du förstår min förklaring!:)♥


En liten fråga till er läsare:tycker ni att jag ska göra en ny header?:)
Jag är lite osäker för jag är inte så bra på att göra headers och jag tycker om den header som felicia har gjort till mig:)
Så jag är lite osäker men komentera väldigt gärna och sig vad ni tycker:)

Ja, det var allt men vi hörs på bloggen:)



Kommentarer
Postat av: ffannydenbästa !

jag tycker du ska göra en ny header på bloggen !!!!!! <3

2011-06-16 @ 14:50:52
Postat av: sandra

Tack för svaret!

Btw, jag tycker du ska göra en ny header!:D

2011-06-16 @ 15:57:06
URL: http://sandrabaudin.devote.se
Postat av: ffanny

jag håller fullständigt med sandra ! <3

2011-06-16 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0