Mycket som hänt:)

Hejsan ursäkta för USEL uppdatering men nu ska jag berätta vad som har hänt igår och idag:)
Igår så satt jag bara hemma och såg tv nästan hela dagen.
Men på eftermiddagen så var jag med Fanny:)
Vi hade en liten konsert haha;) Och vi tjänade en tia:)
Sen så frågade vi om jag kunde sova över hos Fanny,det gick bra och vi gick upp och packade efter våran lilla konsert:)
Sen gick vi till Fanny och vi var ute:)
Vi fotade på studsmattan och gräset och så gjorde vi en liten video:)
Sedan gick vi in och såg en film,den hette typ the letters from Juliet eller något sånt:)
Den var bra:)
Eller först så skulle vi typ se inception men vi fattade ingenting så då böt vi:)
Sen efter filmen så gick jag och Fanny till Fannys rum och spelade kort:)
Sen pratade vi lite och sen så skulle vi sova:)
Fanny somnade typ direkt men inte jag:)
Fast sen somnade jag också:)
Sen på morgonen så gjorde Fanny något test på mig från en Julia tidning och sedan åt vi frukost:)
Sen efter att vi hade gjort oss iordning så gick jag hem:)
Eller vi ringde Sara innan det och frågade om hon ville fara till hagaviken:)
Det ville hon:)
Men jag for hem och typ gick ut med Wilson och satt lite vid datorn:)
Sen så åkte jag,Sara,Fanny och Lovisa till hagaviken:)
Det var roligt där:)
Sen for vi hem och alla gick hem typ och duscha tror  jag :)
Men sedan kom de till mig och jag och Fanny hade våran lilla konsert för dem:)
Sen skulle Fanny hem och jag var med lovisa och sara ett tag:)
Sen gick de hem och nu sitter jag här vi datorn:)
Men nu ska ni få en bild på mig och fanny:)




Hare bäst!:)♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0