FÖRLÅT!

Jag är verkligen ledsen att jag inte uppdaterade ordentligt igår men jag hade inte så mycket tid.
För vi gick till anne sen på kvällen för att hon fyllde år,och sen när vi kom hem var klockan ganska sent men jag satt lite vid datorn och så men jag orkade inte blogga då heller hihi sorry:(
Men idag blir det som vanligt skulle jag tro:)
Mamma väckte mig 08.20 ungefär och sen så skulle jag hålla koll på Leia men då vaknade ubbe också så då gick jag typ och såg på tv och sen så gick jag och la mig i mammas och ubbes säng:)
Sen så åt vi frukost och gjorde en liten lista på vad vi måste göra innan vi ska åka till USA!:D
Det är typ bara 29 dagar kvar!!!!:D:D♥♥

Ja,senare så ska vi till morfar och så kanske vi ska handla:)
Dagens klädval får ni senare när jag har fixat mig:)
Vet ni vad? vi har inge varmvatten för en kl.21.00 ikväll!:O:)
Men det gör egentligen inte så jätte mycket för mig ändå:)

Men nu så får ni en bild på mig:)



Hare bäst!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0