bubbelpool?

Hejsan svejsan!:D
Just nyss så har jag tittat olika bloggar,och så bestämde jag att jag ville göra ett litet inlägg:)
Jag funderar nu på om jag ska ta mig ett dopp i bubbelpoolen,vi får se:)
Men ikväll är det iallafall Morden i midsommer (stavning) kl.21.00 tror jag det ska jag se:)

Det var väl inte så mycket mer jag tänkte skriva om just nu men det kommer fler inlägg senare framemot kvällen:)
Nu ska ni få se några av de bloggar som jag läser:)

www.sandrabaudin.devote.se

www.Fridabaudin.blogg.se

www.fannythekking.blogg.se

www.fokis.se

ja och några till:)

Men ni får ha det bra nu så får ni en liten bild:)



Hejdå:)♥ Vi hörs på bloggen:)♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för länkningen! :) <3

2011-06-16 @ 09:06:48
URL: http://sandrabaudin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0