Viva Las Vegas!

Hejsan,de flesta där hemma kan jag tänka mig sova eftersom att klockan bara är tidig morgon hos er.
Men här i las vegas så är klockan ca 19.30:)
Vi har kommit till hotelet som är riktigt enormt och bosatt oss i våra hotel rum som är super fina!:D
Vi ska strax ta ett kvälls dopp innan poolen stänger och sen blir det väl att inspektera och upptäcka allt på detta hotell:)
Men jag bloggar mera senare hare bäst!:)♥



En cam bild på utsikten från vårt fönster men det är mycket vackrare än det ser ut eftersom att camen inte är i topp klass och senare kommer hela staden börja blinka!:D och juste svar till fanny:Tack vi har det jätte bra fast lite mossiga i huvudet,hoppas att ni har det bra där hemma puss och kram p.s ilove you to!♥

Kommentarer
Postat av: ffanny

hhaha, förlåt om de är bara jag som kommenterar men jag kmr tp göra de varje dag :)

men hälsa till dom andra och ha de bra .

puss och kram .

PS!

fin bild!

iloveyou ! <3

2011-07-20 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0