Grand canyon:)

Är just nu på en liten affär i grand canyon vi ska lämna grand canyon idag och fara vidare till san fransissco men på vägen så ska vi stanna på två motell eftersom att det är ganska långt från grand canyon till san fransissco:)
Igår kan jag medela att vi blev av med backspegeln för vi skulle köra ner från cape royal,och det är jätte smal väg där och så mötte vi en stor bil med husvagn ocg jätte stora backspeglar. Så den andra bilen råkade gena lite tror jag och eftersom att deras backspegel var så stor så åkte den in i våran backspegel och det var en jäkla smäll! Men vi ska få en ny bil men tills dess så ska vi svänga in på en wallmart efter vägen och köpa en liten spegel att tejpa fast,haha det går nog bra:D
Men nu så ska jag surfa vidare och jag bloggar när jag kommer någonstans vart det är internet hare bäst!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0