Sånglektion!

Hejsan! Idag så har det varit en ganska bra dag,fast skolan gick väl lite segt. Men sen efter skolan så hade jag min första sånglektion! Det var jätte roligt och så fick jag två sång texter som läxa tills nästa gång!:D
Jag tycker så mycket om att sjunga och jag vill verkligen lära mig att ta rätt toner och allt sånt dära!:D
Det var i en halv timme nu första gången men sen blire i en timme varje gång!:D
Ikväll blir det att packa för imorgon åker jag,mamma och Jacob till Stockholm!:D
Då ska jag träffa Frida och vara med henne!♥:) Så träffar jag ju också Sandra och deras förlädrar!:D
Det blev många smilisar i detta inlägg men det är föratt jag är så glad!:D:D
Ni får ha det så himla bra allesammans jag vet inte hur uppdateringen blir under denna helg men nått inlägg kanske det blir!
Kram!♥
 Det blir en cam bild!


:)

Kommentarer
Postat av: lisa

Fin blogg du har! :) <3

Kolla gärnaaaa på mig, har frågestund (om du vill):)

2011-01-29 @ 18:29:10
URL: http://toii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0