happy puppy ♥

Är med Felicia just nu,
vi ska vara med Sara och Fanny ♥
Jag har en liten överaskning, tidigare så sa jag att vi var valpvakt.
Det var tydligen inte bara att vara valpvakt,
vi skulle pröva om den funkade bra här hemma hos oss med våra andra hundar Amber och Nova ♥
Det visste inte jag för jag fyller ju år snart och igår när jag var ledsen för att han skulle åka hem men då skulle han inte det! För Ubbe ba: Här ta den här hunden nu och titta den i ögonen och välkommna den nya familjemedlemen till familjen :) Jag blev överlycklig!
Så nu är han min/våran!♥
Ni har ju inte fått några bilder ännu men det kommer upp kanske senare idag eller imorgon.
Ha det bra nu!
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej lillmatte, hoppas att det går bra. Nu vill alla på jobbet se lite bilder på din vovsing :)

2011-01-06 @ 11:38:04
Postat av: ffanny

åh, så kul :D

han är så sweet!

vill också se bilder :d !

förresten fin blogg <3

2011-01-06 @ 17:08:04
Postat av: sandra

åhh, va kul!

och f*n vaad sööt ;D <3

2011-01-14 @ 13:17:20
URL: http://sandrabaudin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0