Gott nytt år!

Hejsan alla!:)
Ska vara med Fanny idag vet inte vad vi ska göra riktigt men vi hittar nog på något flum:D

Nyårsafton

På nyårsafton var vi hos ett par kompisar och så det var jätte trevligt och roligt!
Till middag åt vi förrätt: Lax toast det är rostad fralla med lax röra på jättegott! Varmrätt:Potatis grattäng kött och sallad och bearneiesås (stavning Efterrätt: En glasstårta med russin,fikon och något mer i tror jag, och frukt och bär med riven vit choklad på gott!
Sen satt vi typ bara och pratade åt godis och så sen for mamma och hämtade min bror och hans tjej:)
Jag var tomtebloss ansvarig och vi tände lite tomtebloss och så!
Sedan var det då dags att välkommna det nya året vi lyssnade på den där mannen som pratar i tv:n och sen när han skulle räkna ner så blev det helt konstigt så först räknade han från 20 och ner åt men sen på tv:n stod det 9,8,7 typ sådär och sen då började han räkna från typ 9 och ner åt när han och publiken var på typ 14 15 det blev lite roligt men men:)
Sedan skolade vi och tittade på raketerna genom fönstret:)

Igår
I går
var jag med Fanny  vi tände tomte bloss små och stora det var roligt jag har lite bilder som ni får nu!♥


Nyår!


Nyår! Min bror och hans tjej!:)


 En dag med Fanny!♥


Forever!♥
Fanny du är bäst du kommer alltid vara en bästa vän älskar dig tjejen!♥ Som en rolig lite knäpp skojig bästa vän!♥ Puss och kram p.s Ilove you!

Kommentarer
Postat av: ffanny

nnaw, älskar dig lina <3

du betyder skit mkt för mig <3

älskar dig , kram (L)

2011-01-02 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0