Day!<3

Hejsan,idag har det varit en bra dag,vi läste på morgonen och sen hade vi matte!
Sen var det rast,engelska och NO men på NO:n så gick jag,sara,anna,marie,fanny och bella till muskirummet/datasalen och tränade för första gången med vårat band!♥
Det låter typ jätte bra föratt vara första gången vi övar tillsammans!:)
Jag,Bella och Anna sjunger,Sara spelar keyboard/piano Marie spelar bas och Fanny trummor!:D
Det var roligt! Men sen var det dags att gå och äta och sen åkte elevrådet och änglavalterna till stan men änglavakterna åkte före och det skulle jag igentligen göra men föratt jag skulle hinna ha musik så åkte jag med elevråds bussen så jag åkte med Fanny och Angelica fast jag inte skulle det först  men det var kul att jag fick det för jag ville hinna ha musik!;D
Senare blir det mat och dans det ska bli roligt men jag är lite trött typ.
Det blev ett lite längre inlägg nu men jag har ju inte bloggat på länge så det förtjänar ni!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0