Ändrade planer;)

Ändrade mina planer jag mådde mycket bättre sen och for på baletten,det var jätte roligt!
Jag fick dock ont i huvudet där men nu har jag bara lite + att jag har fått typ ont i halsen, vart ska det leda egentligen?
Men men jag tänkte fråga Sara om hon ville gå på stan med mig men då var hon typ sjuk så det gick inte-.-
Bjas också!!!
Men det blir väl  då att chilla kanske är lika bra eftersom att jag har lite ont i huvudet och i halsen.
Men stan srår kvar så jag kan säkert gå med sara någon annan dag:D
Igår gjorde jag ett par naglar ni ska få en bild i ett annat inlägg snart men inte i detta inlägg!
Men ha dte så bra nu får ni en  cam bild;)


Hahaha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0