Ny header?

Hejsan mina läsare!
Jag har en fråga till er som jag verkligen vill att ni ska svara på:)
tycker ni att jag ska göra en ny header?
Och ifall ni tycker det, ska jag ha en lite mer juligare header eller inte?
Och en fråga till, jo att jag är inte jätte bra på att stoppa in en header för den som jag har nu är inte precis som den skulle vara men det fick gå ändå:)
Men nu till frågan, är det någon som is förklara lite lätt via en komentar eller så?
Så att det inte blir aldeles knasigt:)
Eller är det någon som har en sida som det vet förklarar bra?
Jag vet en sida som är ganska bra men jag är inte helt säker på om det kommer bli rätt för det var så länge sedan jag var inne där:)
Men jag är tacksam för svar till mina frågor:)


Bild från i vinter:)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0