läääääääääääääääääänge sen!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan hoppsan!
Det var riktigt länge sen sist jag bloggande men jag kan bara säga förlåt!:)
Jag har inte haft lust helt enkelt.
Men idag har jag varit med Felicia och Elena föst så kom jag till Felle,då skulle Elena hem och till stallet.
Då gjorde jag och felöle inte så mycket men sendrog vi till mig sen till Elena och sen till ica köpte klubba jag fick låna en en krona av Elena sen for vi till ip och var där ett tag sen for jag och felle hem till hon och Elena for hem och åt. Jag och felle lekte ute i gräset och vi gjorde matlagnings pogram felle gjorde gräsallamond och jag gjorde lök och grastjoffs vet inte riktigt vad jag gjorde egentligen:S:)
Men sen så åt jag hos felle jätte gott var det!:) Ja och nu är jag hemma felle och elena var här för elena ville se Ville. Jag ska ringa de snart men sen ska jag sova hos felle jag vet inte om elena ska det.
Men jag kanske bloggar senare hare bästt!:)



En liten bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0