Street Dance:)

Hej,
nu så har jag kommit hem från street dancen och jag har ätit:)
Dansen vara rolig men jag ska ju snart på modernen också det ska väl bli kul tror jag det brukar det iallafall vara:)
Jag tänkte hinna ett inlägg innan dess iallafall:)
Idag så hade vi lekar på skolan och jag var en lekledare,det var
ganska kul:)
Just nu så blir det ingen bild men kanske senare:)
Men nu så ska ni få svaren på frågorna som ni har ställt på frågestunden:)

Fanny:1.Vilka är dina bäst kompisar?
          2.Vad gillar du bäst fotboll eller innebandy?
          3.Vem är din förebild?
          4. Vad är din favorit färg?
          5.Vad är din favorit film?
Svar:
1.Jag har många bra vänner men mina bästisar är nog Fanny och Sara:)
2.Jag gillar nog bäst fotboll:)
3.Jag vet inte riktigt vem som är min förebild:) (förlåt för att jag inte kunde svara)
4.Min favorit färg är lila rosa blå orange:) (fast jag tycker om andra färger också)
5.Min favorit film är nog Avatar:)

Bella:1. Hur kan du var så fin?
        2.Vilka är dina bästa kompisar?
        3.Vem är din idol?
Svar:
1. Det vet jag inte riktigt men tack föratt du tycker det:)
2.Mina bästa vänner är Sara och Fanny men jag har många jättebra kompisar också:)
3.Vem min idol är kan jag inte riktigt svara på men jag skulle jätte gärna vilja gå på en Miley Cyrus konsert:)

Angelica:1.Tycker du att min header är najs eller ska jag göra en ny?
             2.Vilken sport skulle du vilja gå i förutom dans?
             3. Om du fick välja en bästis vilken skulle det vara?
             4. Svara ärligt!
Svar:
1.Jag tycker att det skulle vara roligt om du gjorde en ny header:)
2.Jag skulle kanske vilja gå i gymnastik eller fotboll:)
3.Jag kan tyvärr inte välja bara en bästis för jag har mer:)
4. Ja,jag har svarat ärligt:)



Tack för att ni har frågat men ni kan fortfarande fråga på saker när ni vill här på bloggen så ska jag 
försöka svara på dem så gott 
jag kan:)
Nu ska jag snart
till dansen men först ska 
jag titta lite på bloggar och
så:)
Ni får ha det bra
så kanske ni får ett lite inlägg när jag kommer
hem, det får vi se:)

Hare Bäst!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0