Skolan!

God morgon alla läsare!:)
Just nyss har jag läst www.fjompananki.blogg.se
Men sen kom jag på att jag också måste hinna skriva ett inlägg!:)
Ja vaknade 06.40 och gicck och duschade sen tog jag på mig kläder och åt frukost sen tränade jag lite mer på SO:n så nu sitter den!:)
Nu ska jag snart gå till skolan och vi har idrott inne den här gången!:D
Mycket roligare än ute idrott!

Sen så tänkte jag bara säga att dagens klädval kommer efter skolan såatt ni vet:)

Men nu ska jag gå till skolan :)




Hare Bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha jaaa men fågeln dampa ju så mycket du skulle ha sett den jag ritade på baksidan tp en blandning mellan en häst och en påfågel haha döpte den till Päst :)

Ps. Tack för kommentaren Ds.

2010-10-13 @ 15:22:52
URL: http://fjompananki.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för att du besöker min blogg :)<3

2010-10-13 @ 15:56:15
URL: http://fjompananki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0