Kyrkan:)

God morgon!:D
Idag så börjar kulturveckan!! jippi!:D
Det ska bli jätte roligt med den:)
Dagen började med att vakna och klä på mig och äta frukost:)
Borsta tänderna gå ut med hundarna:)
Och nu så har jag nyss kommit in med hundarna:)
Så nu ska jag väl titta lite bloggar och kanske
se tv eller nå:)
Sen ska jag till skolan,och skoldagen börjar med samling i klassrummet men sedan ska vi åka iväg till en kyrka:)
Det ska bli roligt och spännande:)
Nu ska  jag iallafall titta bloggar och så jag bloggar mera senare:)

Hare Bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha men gissa om du glömde söndagen igen?? xD

2010-10-25 @ 16:47:53
URL: http://fjompananki.blogg.se/
Postat av: fanny

haha x) håller med angelica !

2010-10-25 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0