Hemma!:)

Hej hej. nu är jag hemma från skolan idag så hade vi slöjd sista lektionen det var ganska roligt:)
Men det är roligare att vara hemma:)
Nu tänkte jag fråga lite saker

•Tyckte ni att veckans värsta och veckans bästa var bra?
•Ska jag fortsätta med det?
•Tycker ni att min blogg är rolig att läsa?
•Tycker ni att min blogg är bra?

Svara!♥

Nu tänker jag bara säga Grattis till min kompis som fyller år idag !♥ GRATTIS!:D

Men nu kommer dagens klädval!:)






•Mjukis byxor från stadium tror jag:D
•Linne från ginatricot
•Adidas från turkiet butiken heter serena :D
•Randiga sockar som jag inte vet vilken butik de kommer i från:D




Hare Bäst!


Kommentarer
Postat av: Angelica

1 Klart dom var bra kan nån göra det bättre? Näpp

2 Aaa det tycker jag verkligen kul att få veta :)

3 Joo den är kulig att läsa kanske hamnar den bland mina favvobloggar?? Kämpa på

4 Joo och fin header har du också :)

2010-10-11 @ 15:44:23
URL: http://fjompananki.blogg.se/
Postat av: Lisa

* Jo

* Jo då

* Aa det är den!

* Jo



Enkla svar! :) <3

2010-10-11 @ 17:27:49
URL: http://toii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0